مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مرکز شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم معنوی زیارت عاشورا در مرکز شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اداره و کارکنان و توانخواهان مرکز حرفه آموزی دختران بالای ۱۴ سال شوق زیستن مراسم معنوی زیارت عاشورا بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در محل مرکز برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت : اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید. واقعه‌ای که آینه تمام‌نمای ایمان، توکل، صبر و تسلیم در برابر رضای پروردگار است.
وی افزود ؛ اربعین حسینی ، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. روزی که پرچم مکتب سرخ شهادت به اهتزار درآمد و جهان نظاره‌گر پویایی و جاودانگی نهضت حسینی(ع) است.
داداشیان تصریح کرد ؛ اربعین حسینی؛ میعادگاه تجدید میثاق با حریت و آزادگی است که امروزه با حضور حماسی و میلیونی دلدادگان عاشق آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان حضرت رسول الله (ص) در راهپیمایی این روز بزرگ به سوی کربلای معلی به حماسه پرشور معنوی، مذهبی و فرهنگی بدل شده است.
گفتنی است ؛ در این مراسم معنوی پس از قرائت زیارت عاشورا توسط یکی از بانوان مادحین طلبه حوزه علمیه آش نذری مرکز بین توانخواهان پخش گردید .

مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مرکز شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ

مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مرکز شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 115873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد